chapter 20; God created me with love.

29 March 2012

Masalah dengan diri sendiri

Assalammualaikum.

Okay. Aku taip guna dashboard baru so rasa awkward sikit. Muehehehew. How are you guys? Tengah pening kepala fikir bab UPU? Takut tak diterima masuk ke Universiti kerajaan? Nothing to worry, universiti swasta kan ada. Okay, padahal aku pun cuak kalau tak dapat yang kerajaan. No no no, mintak-mintak dapat kerajaan punya. Amin.

Tau pun takut. Muehehe.

Takda apa nak cerita kot.

Tengah dok boring sebenarnya dok kat rumah ni. Aktiviti biasa ja dok buat tiap-tiap hari. Bangun pagi ataupun tengah hari, terjumpa muka abah & budak praktikal dia balik rehat kat rumah. Sapu sampah, mandi, online, makan nasik ayam kedai Gembira, online sampai petang, tidur, bangun mandi, sembahyang, makan, online, tengok tv sampai lewat.

That's all. Sounds so damn boring kan?

Yup. Saya tengah cari idea baru sekarang. Tapi idea tu tak muncul-muncul *sad*

Dulu bila kerja asyik fikir bab nak rehat. Now bila rehat, aku teringin nak kerja. Tapi aku takmau kerja yang aku buat dulu, boring. Bukan nak memilih ka apa, aku cepat boring dengan kerja tu. And I know it's very dangerous for me untuk kerja kejap-kejap ni kan. Yela, nanti kalau dapat kerja tetap, boleh ke aku tahan sampai bebila?

InshaAllah boleh.

Okay. Aku dah mati idea. Biar mati idea, jangan mati akal. Heheheheherw.

Nak pergi buat milo shake lagi. Kemaruk jadinya aku dengan milo shake ni.

By the way, sejak tak kerja & tak makan buah-buahan makcik tepi kedai aku, aku susah nak buang air besar. Takut k.

Sembelit? OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Bye.

No comments: