chapter 20; God created me with love.

31 March 2012

Bawaku pergi, pacu laju-laju, kita lari dari selebriti. eh?

Assalammualaikum.

Okay nak cakap something dan aku harap sangat apapun keputusan pasal nak ban lagu ni,

Aku dengaq lagu ni lama dah oi, tak jadi benda negetif pun dalam hidup aku. Aku tak lari dari rumah pun. Takda pun aku jumpa 'yeti' kat mana-mana. 


Paham kot.

So point dia aku nak cakap kat sini yang semua bab lari rumah ikut kekasih hati bakhang tu semua atas diri sendiri.

Kalau hang tak reti jaga diri sendiri, mudah terpengaruh dengan boyfriend paslu yg tak menjanjikan apa tu, jenis pikiaq tak habis (akai pendek), jenis pikiaq yang si bf/gf atau kawan lagi penting dari keluarga hang, memang hang cari nahas dengan lagu ni.

Lepas tu peningkatan remaja lari dari rumah 'akibat' dengaq lagu ni tinggi, memang makan cap ban dari pihak berkuasa. Damn.

Sesapa yg dah lari dari rumah dan menyebabkan lagu ni jadi mangsa, memang anda bitch. Aku ulang, anjing betina (bitch).

Paham dok? Tak paham? Pi bunuh diri.

Bangsa jenis menyusahkan orang.

Sorry emosi lebih.

No comments: