chapter 20; God created me with love.

23 January 2012

Jenis suka cari publisiti

Assalammualaikum.

Hai salam hormat dan salam sejahtera. Aicehwah kemain intro aku, macam lagu Sharifah Aini. Sebenarnya aku kena tidur awal sebab esok dikatakan nak bangun awal-awal pagi pergi market satu family kecuali along sebab dia dok Perak. Nak pi market sebab nak cari baju bundle sama, tu pasai mama suruh tidoq awai tapi aku saja jadi ketegaq sikit. Muehehehe.

Okay aku kena pastikan mood ber-blog tak lari kemana-mana. Okay, cool down..

Esok Abang Roy (which is along's future husband) nak datang rumah. Oh btw, nama dia bukan Abang Roy tapi Abang Amzar. Hahaha. Why must be Roy? Sebab budak-budak kecik dekat rumah aku ni la tanya banyak kali sangat nama apa, last-last dia jawab "panggil ja abang roy". Tu yang lekat sampai sekarang. Dikatakan nama Roy tu lebih senang ingat berbanding Amzar. Mungkin lidah depa (rujuki : budak-budak dekat rumah aku) tak baligh lagi kot.

Sudah cerita pasal abang Roy.

Nak cerita hal lebih penting. Hal yang menguji ketahanan fizikal, mental dan minda. Memang sesapa yang berdepan dengan attention seeker macam aku alami sekarang ni memang pedih hulu hati bakhang. Memang kena ada ketahanan luaran & dalaman yang cukup. Kalau lemah, memang si attention seeker tu dapat hadiah button "unfriend atau unfollow" la bro.

Jenis manusia setiap seminit kena update status ni pondan jugak kan? Hang terasa ka minah? Hang terasa ka mat oi? Silakan sebab semua ayat aku hat perenggan ni memang dekat hang pun. Sila lah terasa! Dah naik cemuih (rujuki : bosan) nak baca status hang setiap 1 minit tu. Contohnya hang tu tengah makan maggi pedas, hang akan update macam ni.

1 minute ago : Makan maggi ye semua. Yummeh!

28 seconds ago : Ouch panasnya maggi ni! Ouch :O 

25 seconds ago : Erm pedas lak maggi ni kan? Aum. 

24 seconds ago : Alorhhh lupa lak nak jemput makan, jemput makan kalian semua.

20 seconds ago : Eh tadi dah ajak la. Lupa. Ahak!

15 seconds ago : Maggi nak habis dah. Alaaaa sedap ni. :"( Huks!

11 seconds ago : Slurpppp untuk kali terakhir. Readyyyyyy go!

9 seconds ago : Blerkkkkk kenyangnya, alhamdulilah! Slurppppppppp :P

Pathetic. This is so asdfghjkl. Terasa? Silakannnn!! Please terasa. Aku taip penat-penat memang ah nak bagi awak semua terasa. Stop buat status 1 minute 1 status okay? Kalau rasa gian sangat tolong ke twitter.com dan sign up secepat mungkin. Dekat situ awak boleh tweet sampai rasa tak bernyawa dah pun takpa. Ni semua yang awak buat nak update dekat status.

Siap yang guna hash tag dekat fb. Kononnya trending la. Please okay, get the hell bitch. This situation is too k-pop la sengal.

Memang ah ramai yang berfikiran "Lantak pi aku la nak update status 1 saat 1 status, peduli hape kau?" Yes aku peduli that's why aku buat entry ni sebab menyemak kau tahu? Kenapa aku tak unfriend kau? Payah okay, jakgi kata aku ni cepat jelly dengan orang blablablabla. I hate it.

Okay now aku dah mute dah orang yang aku rasa layak kena. Hehehehehe i'm sorry bebeh but you're such attention seeker and i hate it.

Paham? Take care.

No comments: