chapter 20; God created me with love.

20 January 2012

Assalammualaikum.

Haaaa setelah 35273910 hari aku tak update apa-apa, harini baru berpeluang nak update. Tu pun tengah tunggu  Rajalawak 6 ni dan mood nak update tengah ada. Hihihihihi. Okay post kali ni nak update macam Tun Dr. Mahathir Mohamad dok update blog beliau k. Ala, buat macam number-number tu. Hihihihi.

1. Aku tengah kerja dekat kedai stationery. Ala, kedai alatulis, photostat, semua yang berkenaan dengan pelajaran mahupun bukan. Hihihi. Okay favorite cara gelak aku sekarang HIHIHIHI, tolong jangan marah.

2. Hari kedua kerja sangat awesome. Hihihihi nak tau tak? Tak payah la. Hihihihi (okay annoying gila gelak macam ni)

3. Hari first aku kerja tu memang ah penat. Kaki aku macam nak kena gelek dengan lori tayar 16 tau. Orang kemain ramai.

4. Boss aku baik. Cantik & handsome. Untung dapat boss baik. #fliphair

5. Budak kerja kedai tu pun tersangatlah okay. Sorang minat Super Junior sangat-sangat. Sorang lagi kerja gelak. Hihihihi i love both of them.

6. Takziah kepada keluarga Izwan Pilus. Sedih sangat bila tau berita yang Arwah sudah takda. Teringat lafu dia Kembali Senyum & Indah Lelapku.

7. Rajalawak dah start. Sudah la kot noh?

Bye. Take care of yourself k!

=')

No comments: