chapter 20; God created me with love.

21 December 2011

Show off tu cool babes!

Assalammualaikum.

Okay tak cool pun. Annoying lagi lah ada. Aku dah berdepan dengan ramai dah orang macam ni. Samada di dunia realiti atau di alam maya. Aku akan ignore sehabis mungkin atau aku akan buat macam batak sikit dengan barang dia yang cool gila tu supaya lepas ni kalau jumpa dia lagi, dia akan buat taktau dan aku akan happy. Tak paham? Okbai.

Aku paham sangat dengan orang jenis nak menunjuk ni. Depa rasa depa hebat memiliki something yang orang lain takda. Depa ingat depa cool sebab ada benda tu. Eh bukan sama ka? *flying kick on my own face*

Kekadang aku rasa macam "What b!cth? Apa? Kau cakap apa tadi? Oh kau ada barang tu eh? Kejap aku nak muntah sebab aku allergic dengan orang yang selalu show off ni.." 

Aku ni bukan nak riak atau sombong. Tapi kekadang orang sekeliling aku cakap pasal benda yang aku dah ada sejak berkurun lama dahulu, sekarang baru dorang nak cakap and aku pun macam "What? Baru nak ada benda tu? Hmm okay.." Padahal aku dah ada benda tu dah lama tapi aku taknak bagitau sebab jakgi orang cakap aku ni asyik nak menayang barang yang aku ada.

Pernah juga sesekali orang sekeliling aku cakap "Whoah, that thing ah, very awesome you know!". Padahal aku dah pernah memiliki 'that thing' tapi aku segan nak cakap sebab jakgi ada yang cakap aku ni buat-buat pandai, buat-buat tahu, buat-buat ada barang tu padahal sebenarnya memang aku pernah ada 'that thing' tu tapi malas ja nak cakap.

Paham tak? Hmm kalau paham senyum sikit. *taking a picture*

So dudes, you don't need to showing off your hot setaf because yours tu tak cool sangat. Kalau awak boleh bertukar jadi transformer tu barulah saya kagum. Takat ada patung semut api apadahal sangat weh? s4dl!f3.


Oh saya ada misai dan saya cool <------ showing off. 

DANG!

XOXO

No comments: