chapter 20; God created me with love.

24 December 2011

Back to December

Assalammualaikum.

Sorry weh aku tak tau nak letak tajuk apa untuk entry ni. So aku letak jela tajuk lagu yang tengah play ni. LOLOLOL.

Tadi petang mama balik kerja, abah terus ajak pi tasik. Alolo tasik yang penuh dengan photographer amatur yang terdiri dari remaja yang baru habis spm atau pmr atau upsr. Kfine tak lawak langsung. Niat aku sebenarnya nak lepak dengan famili memandangkan tasik tu tempat lepak.  Tapi memandangkan kedai tu orang ramai sampai aku pun kena korbankan masa untuk spend dengan famili untuk kerja jap sebagai tukang ambil order.

Lama jugak tak ambil order ni. Rindu sangat. Aku dah berpengalaman okay? Dulu tasik tu lah tempat aku membesar sebab kedai mama dekat situ sampailah sekarang. So aku tak kisah sangat dengan bebudak baru nak up yang upload picture dekat tasik sebab tasik tu tempat aku mampuih la dulu ni (ayat sangat kedahan).

Tadi semua yang aku kerjakan semuanya berjalan lancaq. Tapi aku tak tahan sikit dengan environment kedai aku tu sebab masing-masing tak reti nak bersabaq. Baik si tukang buat air dan juga pelanggan. Kami bukannya robot, kami juga ada perasaan so masing-masing kenalah kawal kemarahan dan kesabaran. Kalau tak sabar jugak, ni ha makan dia *sambil buat pelempang angin*

So lepas semua dah reda, aku kembali melepak dengan famili aku. The end.

Bhahahaha okay tak lawak. Nak tunjuk dekat you all semua satu barang yang tak ternilai. Aku bet antara 10 orang, 2 ja yang masih simpan benda ni. Tak caya? Jap nak upload.


Comel tak? Mama simpan lagi tau sampai sekarang kasut ni. Ni kasut kalau tak silap beli dekat Jepun. Jiran aku pergi sana kerja lepas tu malam tu dia mimpi dekat aku yang omey-omey ni tu pasal lah dia terus ke kedai kasut untuk belikan kasut ni dekat aku. Okay tipu dan tak lawak langsung. Cuma bab beli dekat Jepun tu betullah. LOLOLOLOL

Okay taktau nak cakap apa dah. Hmmmmmmmmmmmmmm hey okay tak header blog yang baru? Suka tak? Tak suka? Okay takmo kawan dah la cemnik :( 

Bhahahahaha okay fine macam siut*




So here video Baby Chumie. Masa ni dia tengah lapar susu so dia ingat aku nak bagi dia susu padahal yg aku pegang tu camera. He is so damn cute kan? Even mesti ada yg cakap "tak comei pun, kurus". Yela Doe (singkatan BODOH), sebab dia kecik lagi T.T 

Hmmmmmmmmmmmmmmmm tu ja kot untuk kali ni. Nanti ada cerita aku update lagilah. *kisah sangat?*

Take care of yourself fellas! Have a good food, NO, day

xoxo

No comments: