chapter 20; God created me with love.

21 December 2011

Random number

Assalammualaikum.

1. Aku tak tahu apa yang aku nak update tapi aku nak sangat update. Sedih part bila orang-orang yang used to be tweeting with me tak online. Sorry bahasa rojak tapi sikit pun aku tak kacau life awak kan baby? (⌒.⌒)

2. Rindu kawan-kawan melepak dekat koridor kelas kalau cikgu takda. Masing-masing pegang sejambak buku mana tahu kalau ada cikgu melintas. Kalau ada cikgu melintas, cikgu tu akan cakap "rajinnya baca buku dekat sini".

3. Tak sabar dengan acara yang akan berlangsung pada 31 Disember ni.

4. Semalam rembat pelam jiran 2 biji. Aku makan dengan abah & bang at sebelah ghumah. Teringat masa remaja kotor dulu, pukul 3.30am aku dengan along bangun pergi 'curi' pelam jiran lepastu pukul 5am along sakit perut. Faq.

5. Aku cepat panas hati kalau ada tweet yang tak berapa berkenan dihati. Lepas tu aku terus unfollow. Kalau aku rindukan tweet orang yang aku unfollow tu, aku follow lah dorang balik. Bukannya dorang sedar pun. #true (⌒.⌒)

6.Gian nak shopping and i can't wait for 29 Dis ni sebab mama dah janji nak belanja shopping kasut. Okay fine memang batak sebab lama tak beli kasut baru.

7. Please Allah, beri aku sedikit dari rezeki-Mu yang tak terhingga tu sebab aku nak beli lomo. Nak sangat. Mungkin along mangsa kerahan aku lepas ni. Hehehe *evil laugh*

8. Semalam mimpi pocong. Ops sudah taknak cerita pasal tu.

9. Facebook semakin membosankan. So on all the peoples in there. *ayat kucar kacir tapi aku peduli apa setan?

10. Sampai disini saja. Maaf kalau ada antara number-number tu ada yang terasa hati. Sila mensi number mana yang ada butthurt? Aku syak number 9. Okay tak lawak langsung peh, bye.

¯\_(ツ)_/¯


No comments: