chapter 20; God created me with love.

26 October 2011

Suffered? Hell yes.

Assalammualaikum.

Aku taktau apa masalah dengan perut akuu ni. Bila dok kat dalam kelas ja start la nak sakit perut. Gedik ah kauu ni perut! Macam harini aku pi tandas 4 kali kot. Memang kali ke-empat tu kaki aku rasa longlai sangat. Macam nak baring atas jalan raya suruh lori tayar 16 tolong gelekkan.

It's really suck!

Sampaikan tangan aku terketar-ketar. Ingatkan nak balik dah tadi sebab memang tak boleh tahan sangat. Tapi memandangkan aku pikiaq SPM tu tinggai lagi berapa hari, so aku just teruskan kelas tambahan dengan cikgu Math.

Sorry Kedah cek pekat sikit.

So aku buat research sikit dekat library negara tadi, i mean Google la bro. Hahaha. And it's say, orang yang selalu tak ambil breakfast tu selalu kena serangan bodoh ni. Asyik sakit perut ja. And suddenly aku pun macam "Whattttt?!" sebab sebelum ni memang pagi-pagi aku jarang sangat ambil breakfast kecuali kalau mama off & kalau sempat.

Nad always told me yang breakfast tu penting and i was like "Daaaa, biaqla blablabla.." So lepas ni kena rajin bangun awal untuk siapkan breakfast untuk diri sendiri.

Last tadi pi toilet dengan Aie, dia suruh aku jumpa doktor sebab dia perasan yang aku ulang banyak kali ke tandas akhir-akhir ni. Aku cakap kat dia yang aku okay, dia cakap "Okay apa kau tu, dah banyak kali aku tengok, tak okay dah tu, pi jumpa doktor la".

Thanks for that.

" Perut nomey, tamau buat hal kat sekolah boleh tak sayang? " - Atyn.

No comments: