chapter 20; God created me with love.

09 October 2011

Random awesome. Lah sangat?

Assalammualaikum.

#NP - Dakmie Yang Terindah sambil update entry kali ni woohoo!

I don't know how to start. Seriously.

Oh. Saya nak cakap something. About friendship. Kadang-kadang kita tak boleh percaya sangat dengan kawan sendiri. Kecuali kawan yang sangat rapat macam saya ada Nadia Ismail & Nisak Ishak. Both of them always be right there for me when i need someone to talk. Tak ketinggalan dengan kawan karib saya yang saya sayang sangat-sangat, Harith Azhar. Thank you so much guys, korang selalu ada untuk aku bila aku perlukan hampa semua. Tskkkk tskk mulalah saya nak touching.

Kalau saya ada masalah, orang yang paling saya akan call dulu mestilah along. Dia sangat memahami. Walaupun kadang-kadang dia macam orang yang paling annoy, tapi she's my sister bro! My only soul sister, that's why apa-apa hal sikit saya akan cerita kat dia.

Orang yang seterusnya untuk saya bercerita is keluarga saya. Even pasal haid saya pun saya kongsi cerita dengan abah. And i'm so grateful sebab dapat abah yang sangat memahami. Tak kurang dengan mama, saya selalu cerita kat dia pasal masalah yang saya ada. And my mom is my best buddy ever.

Dan orang yang seterusnya saya akan cerita of course lah kawan-kawan saya. Macam yang saya lalui sekarang, saya cerita kat depa. And guess what, ada dua tiga manusia yang lepas ni berlaku apa-apa kat saya, saya janji saya takkan cerita kat depa dah. Memang tahap tak membantu. Sedih cemnikkkk =.="

Saya nak bagi hint tentang apa yang saya rasa sekarang, tapi saya tak tahu.


Dapat tangkap? You're smart! Hahahaha!

I guess that all for today. Jumpa lagi guys.

Notakecil : Hell yes saya sedang focus on my SPM. Wish me luck. xoxo


Special thanks to :
-Natasha Rozi.
-Shahira Syazwani
-Syafikah Noordin
-Zahidah Amran
-Alip
-Pak non
-Man

for your support of course!

No comments: