chapter 20; God created me with love.

06 October 2011

Click sini!

Assalammualaikum.

Halooooooooooooo people! Lama gila tak update kan? Hell yes saya sedang study bersungguh-sungguh sampai lupa habis nak online. Yay! Tepukkkk sikit. Kihkih. :)

So banyak gila benda yang terjadi masa saya 'away' sebentar dari alam blogger ni kan. Orang tumbuk lah, buang angin dekat tayar motor, curi nasik lemak orang, meraba, mengutuk, mengelar diri sendiri sebagai binatang ternakan yang tidak dipedulikan oleh tuannya (okay ni memang damn fcuking annoying). Bahahahaha!

Seriously bro, saya macam nak mintak sekolah kami cepat habis sebab memang tak boleh tahan dah dengan perangai budak-budak kat situ. Rasa macam nak genggam leher baju sorang-sorang, lepas tu cakap "fakiu, ingat hebat lah?".

Eeeeeeeeeeeee geram sangat kot!

Ermmmmm tak baik pulak buat first entry setelah lama kebabian tak online, tetiba nak buat entry pasal mengamuk. Patut la takda followers terbaru. Dok 214 tu ja. Kahkahkah. Bidass toink toink dekat kepala sendiri.

Okayyyyy yang tu ja kot nak habaq. Saya takda mood nak tulis banyak-banyak. Btw, Wani Mokhtar ada bagi saya rantai. Konon macam BFF. Thanks sayang. Appreciate gila! Terharuuuuuu~


Haaaaa, semalam saya on lappy, saja nak dengar lagu sebelum tidur. Apa yang saya sedar, saya ada banyak gila lagu yang broken-heart, lagu yang tak percaya cinta hey hey hey aku tak percaya cinta tu semua. Dan yang lebih mengejutkan bila saya cari lagu cintan-cintan, cuma ada satu ja, tu pun lagu Aisheteru. Kahkah. Selama beberapa minit jugak saya tak dapat terima diri saya yang saya ni memang sangat suck dalam hal-hal berkaitan cinta ni. Sedih sangat~ 

Lepas ni nak download lagu jiwang-jiwang pulek dah. Kbai!

No comments: