chapter 20; God created me with love.

13 October 2011

Hello October! Ceehh

Assalammualaikum.

Muehehehehe. It's October everyone! Okay stop, semua dah tahu la.

Okayyyyyyy lemme tell you the story yeah? As you know, you know ah? my birthday just around the corner. Memang macam excited gila rasa macam nak buat party buih, party and party oh! Tapi sayang gila rasa macam nak teriak sebab SPM jugak datang alululu nak bermanja dengan saya. Damn youuuu! =.="

So excited saya tu saya post lepas SPM.

Sedih? Hell yes!

Along pun tak balik kan, tidak boleh la boom boom paw bajuuu sehelai dua ka kan. Its okay bro, gua tada hal. Nahhhh =.="

---

Okay, dah habis cerita pasal birthday saya yg memang tak akan disambut tu. Macam la korang peduli sangat kan? K.

Saya nak cerita pasal perut saya yang nomey nomey macam si balloon tu. Weeee. Semenjak dua menjak ni kan, perut saya asyik meragam. Bukan ada masalah takleh nak beraks, tapi masalahnya saya suka beraks. =.=" Wadehel gila! 



Tengah study first period pun kena kacau Nad or the others sebab tak tahan. Kalau boleh memang nak pergi seorang diri, memandangkan saya seorang yang penakut, kena ada sorang bodyguard temankan. Hihihi. Kalau boleh saya nak request tandas dalam kelas boleh? Bolehh tak bangg? *Ngoda pengetua*

Okay stop cerita pasal perut. Blerk! 

---

Now nak cerita pasal perasaan. Sorry boy, saya mula anggap you sebagai abang. Yes, starting from now. Sorry macam gedik sikit, tapi ini hormon remaja! Hihihihi. Pandai-pandai ja. n_n

No comments: