chapter 20; God created me with love.

15 October 2011

Hey awak! Mari lah sini!

Assalammualaikum.

So harini saya keluar dengan girlfriends saya yang semuanya cun-cun tapi semuanya dah berpunya, kecuali saya. Peduli sangat? Hahahahaha. Tapi tanpa Nadia Ismail la sebab dia tak boleh join sebab ada kerja mandikan mayat kucing jiran kepada nenek punya anak saudara sepupu belah Penang.

So around 2.30pm kami bertolak. Memang panas toksah cerita la kan. Saya tahan Jebat. Kahkah. Punya nak pi ambik berkat pi baca Yassin kat kampung Wani. Thanks weh sebab invite kitaorang. Walaupun ada setengah dari kami pi hanya nak makan. Hahahaha. Teruk betul perangai.

Lepas tu kami pi melepak rumah Wani. Dah tatau nak pi mana dah. On the way nak pi rumah Wani tu boleh pulak terserempak dengan bakal abang ipar. Wahahahaha. Siap panggil mai sembang lagi atas motor. Kejadah apa semua ni apabila bakal abang ipar datang bersembang atas motor dengan bakal adik ipar?! *tetiba.

Dok rumah Wani tak lama pun. Dok ajaq geng-geng tu main keyboard lagu Bila Cinta. Hahahaha. Lepas tu Nisak & Pykah hantar saya balik rumah wuwuwuwu. Lepak atas katil lama jugak dengan depa dua. Dok gelak hang aku, dok bertepuk tampaq hang aku. Hahahaaha.

Nah gambaq nak tengok ngat!



OKAY macam babeng sekoq2. Hahaha




Okay bai! n_n

No comments: