chapter 20; God created me with love.

23 October 2011

Mula post Aku.

Assalammualaikum.

Setelah berabad guna perkataan Saya, kali ni aku post, aku nak guna perkataan aku. Dah macam malas nak guna perkataan saya tu sebab macam panjang sangat. Kalau dikira balik, ada 4 huruf. Kalau "aku", ada 3 ja. Mana lebih membazir tenaga? Hahaha.

Tadi aku tanya mama dekat dapur, dengan selamba tenuk aku bertanya "Ma, belikan adik camera satu?". Entah aku lupa jawapan mama apa. Tapi yang pasti mama takmau beli. Kfine. Memang aku tau pengakhiran hidup aku, aku yang kena beli pakai duit sendiri.

Bodoh la. Kenapa rasa sayu dengar lagu Adele ni. Celaka jugak. Rasa macam nak marah orang ja.

Aku pun taktau nak describe apa yang aku rasa ni. Rasa macam nak marah orang. Macam nak pi muka depan sekoq-sekoq, pastu cakap "FUCK YOU, INGAT HEBAT SANGAT LAAAAAA? PI MAMPOIH BOLEH?"

Jangan marah aku, tapi tolong marahkan perasaan aku.

Natang apaaaa kena dengan keyboard lappy ni, keras semacam ja nak tekan. Before this okay ja pun!

Dahla, rasa macam nak tendang semua orang.

Can i?

No comments: