chapter 20; God created me with love.

21 October 2011

Bila benda mati berjalan.

Assalammualaikum.

As you all know, dekat astro Star Movie tengah sibuk sangat siarkan trailer The Walking Dead untuk Season 2 punya kan? So here saya nak cakap yang saya excited gila nak tengok season kedua! Tehehehehe.

Actually saya suka sangat zombie-zombie ni. Memang addict dan cepat gila terpengaruh.

Pasaipa dengan gambar ni? Nampak tak perempuan pakai baju kaler grey tu, dia tu rakan imaginasi saya kalau bab-bab imagine pasal zombie ni. Hahahaha. Pernah tengok Resident Evil? Saya berangan nak jadi Alice, dia pulak nak jadi Clare. Okay fine, sangat annoying. 

Hahaha. Nak tergelak pulak. :')

Saya selalu berimaginasi masa saya nak kunci pintu pagar rumah saya. Masa tu saya tengok ramai gila zombie datang serang rumah saya. Saya pun cepat-cepat bertukar jadi Alice, ambil parang banyak-banyak then penggal kepala zombie-zombie tu. Hahaha.

Sampaikan along pernah buat muka Chibi Maruko Chan. Hahaha. 


So here saya nak cakap yang saya dah addict dengan cerita The Walking Dead. What? You all tak langgan channel tu? Sila pergi menangis dalam toilet sehingga muntah. Sebab seriously best gila kot! 


Sekarang kan musim Halloween. So thanks astro sebab siarkan gambar zombie-zombie yang superb & ohsemmmmmmm gila babee ni. Sayang you ketat-ketat haa muahh. :*


Much love, Atyn. 

No comments: