chapter 20; God created me with love.

09 September 2011

Sorry parents

Assalammualaikum.

Hai semua manusia yang tengah baca ni. Sihat? Okay intro saya macam sopan gittew kan? Oh please lah, semakin hari saya sedar yang saya semakin nerd. Dengan pi sekolah bawak botol air besar  kaler biru dengan buku belambak gila tu =.=" Tenenene. Takda life dah cakap pasal ni? Kfine.

Saya sedar yang kebelakangan ni saya sering sangat keluar dengan kawan-kawan saya. Tapi nak buat macam mana, kadang-kadang keadaan memaksa saya join depa. Macam satgi nak pi rumah Daniel sebab ada buat makan-makan sikit. Takkan saya nak cakap "I can't la because blablabla.." sebab masa 1st raya pun saya tak pergi rumah dia. Then masa buka sekolah dia merajuk dengan saya. =/="

Hati kawan-kawan saya kena jaga. Tapi macam mana pulek dengan parents saya? Syukur dapat parents yang sangat memahami. Seb baek depa bagi keluar. *terharu sambil air mata tengah bertakung dalam baldi pink. 

Tadi masa kami tengah dinner kat kedai depan tu, saya bagitau abah yang saya nak ke rumah Daniel, ayat abah satu ja yang membuatkan saya rasa serba salah, and it doesn't shows. Hahahaha =') Abah cakap

"Asyik keluaq ja ni.."

Kilat sabung menyabung..

Tapi dalam dia brain-wash saya, dia bagi saya keluar dengan kawan-kawan saya yang tak merapu tu. You know whats mean of merapu? Jenis keluar pi buat benda tak berfaedah. Haaa itu dia mungkin akan berat sikit nak angkat lampu hijau dia tu.

Kadang-kadang saya rasa serba salah jugak kalau nak minta izin keluar rumah sebab terasa macam dah banyak kali dah keluar. Tapi bila saya keluar, saya akan menepati dua syarat saya sendiri yang parents saya tak bagi pun syarat ni tapi saya nak buat jugek. Pissssss v(o.o)

1) Bila dah dapat kepercayaan dorang, saya kena jaga betul-betul.
2) Balik sebelum pukul 7pm, walaupun parents saya tak pernah bagi had masa, tapi saya kena pandai-pandai jaga. Ye dok?

So that's it. Mungkin ada yang cakap "Pehal lah dia ni, yang ni pun nak update blog, tak urban lgsg". Okfine, saya langsung tak kisah apa yang kamu kamu kamu orang cakap. Yela, bagi cemuhan tadi, saya tegaskan disini yang saya 

1) Tak pernah naik motor dengan kawan-kawan pi merata.
2) Saya tak berapa suka melepak diluar.
3) Saya lebih selesa duduk dengan parents. But it doesn't mean saya tak selesa duduk dengan kawan-kawan.
4) Entah.
5) Entah.

So itu ja setakat yang mampu. It's already 3.43am. Jenuh esok mata saya jadi panda. Oh em jay! +.+

Thanks sebab baca. MWAH!

No comments: