chapter 20; God created me with love.

09 September 2011

Cerita pasal rumah terbuka

Assalammualaikum.

Okay memang mati habis akai semua nak tulis apa intro ni? Nak tulis apa?! Tolong habaq sat?! Tolonggggggggg laa intro saya serupa sakai dah ni. Tetttttttt nak angkat jari tengah tapi tak boleh pulekkkk :3

^^ Dari ayat-ayat atas, cemtu lah intro saya untuk post kali ni. Yay! Dah berjaya! Tenenenenenew. :']

Tadi saya pi rumah terbuka Muhammad Daniel Bt Ainol Anwar. Thanks weh sebab jemput. Terharu aw aw. Sampaikan dok atas motor boleh teriak sebab dia jemput saya pi rumah dia. C:

As usually, saya punya befriend yang jemput saya kat rumah, terharu gila kot, dahla makan free, naik motor pun free. Saya harap saya bukan beban untuk dia. Tehehehehe! *okay, semakin mengarut dah, back to the road please.

Masa sampai tu semua macam malu-malu tahi gorilla, saya pun turut serta dalam sesi bermaluan tu. Hihi. Padahal macam tak kenal semua orang (eh setengah jela saya kenal okay, no setengah, tapi suku). Ayah Daniel tu kenal la sebab cikgu sekolah saya enn. Hm.

Saya makan sikit je wo. Tapi saya tak puas hati dekat Aliff, sebab saya ambil ayam goreng untuk saya dengan Nisak, tetiba pulak datang merempat sapu habis ayam saya grrrr. Lepas tu buat muka tak bersalah. Lepas tu buat muka minta kaki. Lepas tu dia makan sampai habis. Lepas tu saya benggang dan panas saya terus bertukar menjadi raksasa perempuan bertudung.

I am so annoying! =.="

Lepas dah kenyang kami nak balik. Ops saya lupa gambar la. Sorry sangatttttt. Okay okay nah tengok sampai juling okay? Hihiks. 



ignore muka perempuan bertudung tu please3

Lepas dah berangkat balik tu, pakat bising nak pi kemana. Tempat kami bincang nak pi mana tu dekat C-Mart. Boleh pulekk dok situ 12menit semata-mata nak bincang pi mana. Lepas dah dengar idea saya, semua orang lap airmata tanda setuju. :')

Kami pi rumah Nad. Hahaha, saja kacau dia. Syokkkkk awh rumah dia. Aww aww terharu lettew. So here some pictures, 

Fav picture :')








So that's all. Sorry saya banyak talking craps tadi. My mistakes wuwuwuh :')

Thanks sebab baca, MWAH!



No comments: