chapter 20; God created me with love.

03 September 2011

Raya lagi!

Assalammualaikum.

Amboi post title saya macam excited gila nak cerita kan? Heeeeee! You all ada banyak terima jemputan ke rumah terbuka? Ada tak? Atau you all yang buat rumah terbuka tapi lupa untuk jemput saya? Tehehehe. Never mind, saya nak bergosip sikit pasal kelmarin. Marilah dekattt. Marilah~ Marilah~ (Bukan lagu Prema Yin yang macam haram tu eh, "marilah menari lalala").

Kelmarin saya pi rumah Cik Nisak sebab ada mejlis (baca: saja mejlis, bukan majlis) makan-makan sikit rumah dia. Mak dia buat mee kuah kot (saya pun tak berapa nak tau sangat mee apa tu, tapi sedapppp awh), so saya makan sampai lupa habis nama-nama dalam dunia ni sebab terlampau sedap. Kihkihkih. :')

Masa makan tu along call, dia menggesa saya suruh balik cepat sebab family Abang Amzar datang secara mengejut! Saya pun terkejut lalu mengentut. Okay tipu! Hahaha. Saya pun makan dengan rakusnya. Then 5 menit kemudian (baca: menit, bukan minit), dia call pulak, dia cakap family Abang Amzar dah nak balik sebab takut terlepas bot. Kfine, saya pun kembali makan secara sopan.


Lepas makan, we planned to take some photos dekat sawah bendang. Hikhiks, orang KL jangan jeles okay! Jauh gila perjalanan tu, saya pun rasa macam nak tidur atas motor, dengan angin sempoi-sempoi bahasa english, kihkih. =')

So here some photos, yang lain dekat facebook cekk oi. 










Credits goes to, Aliff Ikhwan sebab menjadi photographer kitaorang. And of course, Canon Ixus 105 yang sangat comel-comel gittew. 

So sekejap lagi nak pi rumah Nadia Ismail & Zahidah Amran. Thanks Syafikah Noordin for a ride! 

Thanks sebab membaca! Mwah