chapter 20; God created me with love.

04 August 2011

i don't know why

Assalammualaikum.

1. tak boleh online lelama depan pc, rasa nak muntah, pening semua lengkap. mungkin monitor dah muak tengok muka aku tercangak depan ni 24hrs. :o

2. nak muntah sebab makan cheese cake mama beli. sedap wuwuwuwu. first time makan cheese cake la, sebab aku tak berapa minat kek kek ni. yg boleh gagah perkasa pun cake coklat, kek pisang masa raya ja. haha.

3. terasa diri tak hot. ntah, tetiba pikiaq benda bodo ni. hahahaha. takyah dok pikiaq ngat la, ada lagi orang yg teruk dari aku. kan kan kan? :3

4. pening cari lagu untuk blog. last last ambik lagu my husband BRUNO MARS la. hihik. alaa, u all jangan la dok cakap "perasantan lah atyn ni". what ever. bercakap dengan tangan saya! *sambil buat muka juah. :|

5. awat tatau facebook aku rosak. notification jadi gila. memang tak syak lagi, bab bab teknologi semua dah benci aku. aku tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! bodo oi. :#

dah. 5 ja. kbai. o.o

No comments: