chapter 20; God created me with love.

04 August 2011

oh gosh, trial

Assalammualaikum.

lagi beberapa hari menjelangnya syawal yang bahgia, yang ramai orang tunggu, termasuklah saya yanggg sedang menaip ni, bukan menulis ye, menulis pada kertas dengan menggunakan pen. tettttt t___t gila sat. balik pada cerita yang tak berapa nak betul tapi ada yang masih menghadap blog aku baca ni, aku nak ambik dah trial spm next week.

eh, pembetulan, lagi satu next week. ha, macam mana tu?

"lu orang ada akal, lu orang pikiaq la sendiri" - Nabil

tapi Nabil cakap 'fikir', bukan 'pikiaq', ahh peduli apa aku, dia orang negeri-9, aku kedah. so sukati la! *jeling* o_-

okay, cerita pasal trial tu kan, ramai lagi yang tak berapa nak bersedia. masing masing tengah syok nak raya, tengah semangat dok puasa. macam aku sebijik! :o

tapi dari sekarang tengah prepare. terima kasih cikgu cikgu sekalian sebab pulun gigih bagi kami tips, bagi kami ilmu, bagi kami pengetahuan supaya kami jadi orang yang berakai bila besaq nanti. sedih pulakkk :')

terima kasih kpd kawan kawan seperjuangan yg sanggup gadaikan masa tidoq siang semata-semata nak buat study group.

dahla, kbai. :)

No comments: