chapter 20; God created me with love.

06 August 2011

mood berubah ubah #2

Assalammualaikum.

tengok blog saya *nada comel*, tengok lagi *nada agak keras*, haee, tengok lah lagi! *nada tegas.

okay, opening macam sial lah, tuih! *KL tak berapa GANGSTER.

okay dah, jangan nak mencarut apatah lagi mengentut. hee. esok along balik. oyeah! boleh la jadikan dia driver pi bazaar bazaar yang ada kat jitra ni. tapi rasa rasanya tak kesampaian kot, sebab dia balik sat ja. iaitu lebih kurang 48 jam lebih sikit sikit ja. hmmmmmmmmmmmmm. T_____________T

esok jugak aku nak berbuka puasa dengan kawan-kawan sepersekolah. NAHHHHHH ayat SEPERSEKOLAH. kalau kena dengan cikgu bm ni, alamatnya aku berbuka sambil meniarap.

back to the storyyyy. nak tau tak? nak tak? apa? takmau? kena mau jugak! baca jugak! tak kira! >_<

no, esok nak berbuka dengan budak sekolah aku laaaaaa before we sit our examination week. huwaaaaaaaa! i'm not ready yet laweh! kenapa buat exam tu dalam bulan ramadan yg suci ni kan? spoil lahhhhhhhhhhhh! :| kena baca buku saat orang lain buat kain langsir, pi beli baju kurung, buat kuih raya. dan yang paling aku tak tahan  bila dengar lagu raya masa baca buku. damn it!

nampak sangat tak paham perasaan orang! *jeling*

okay okay, back to the story (berapa banyak "back to the story" la?), esok kami semuaaaaaa geng geng cuping network nak berbuka puasa bersama samaa kat area jitra. nak tau sapa perancang keluarga utama ni? ehem ehemmmm,

ketibaannnnnnnnnn kakak besarrrrrrrrrrrr, ATYN ROSLANNNNNNNN. (#kongsiFILMdialog).

hahaha. aku la si planner tu. memandangkan yg lain dok buat muka noob, aku jugak ambik langkah awal bincang pasal majlis berbuka tu. wahhh majliss, class kau maria!

so that's all for today. penat taip, kbai.

p/s ; tajuk takda kena ngena!

No comments: