chapter 20; God created me with love.

30 July 2011

Post versi ikut hati nak tulis apa!

Assalammualaikum.

tadi keluar lunch dgn family, perkara rawak yg kami akn buat tiap tengahari sabtu. lepas makan semua, kami pi jitra mall. abah beli jam baruuuuu wuwuwuwuwu. suka lettew. dhla mahai gila, aku pun pelikk, aku ni guna jam cap parang ja, tp still buleh tgk masa. haha. xpala, abh teringin lama daaa :`)

lepas tu pi cari shawl dgn mama. takda yg bkenan pun, tkpa esok nak kluaq lagi. sbb mama kata esk baru nak cari brg sempena puasa ni. guess what? i da beli buah TAMAR! yummy!

lepas tu jln2 lagi kat area atas, sbb nak cari kedai yg boleh buat BB abah tu. sbb BB tu xleh nak connect internet! penat ah aku pun dok cari setting utk BB abah tu. aku rasa phone tu kot agak weng, tu abh kata kena pi format lain.

lpas tu pi urut kat kerusi ogawa tu. aku tak urut pun, maluuuu wuwuwuwu. :P lepas tu pi makan lagi, aku order mee goreng, sedap nak matiiiiii woof! makan byk no? ha laaa sbb esk last dah boleh mkn siang pun!

woof woof nak puasa dah!

*seronok boleh jadi diri sendiri tulis apa pun takpaaaaa*

No comments: