chapter 20; God created me with love.

02 July 2011

Demam

Assalammualaikum.

Sedih aku tak dapat join larian 1Murid1Sukan tu. Tapi nak buat macam mana, aku tak boleh pi. Pasai apa? Pasai aku demam la. Entah macam mana petang Khamis tu aku dah mula sakit tekak. Memang aku dah agak akan demam jugak. Lepas tu hari Jumaat semakin teruk, dengan selsema la, kejadah apa ntah.

Apa yang aku tak boleh terima fakta bila aku tengah demam ni, mama bawa balik durian 2 plastik besar. Mama kata ada jualan murah dekat dusun sapa ntah. Aku hanya mampu melihat ja mama makan pulut durian. Melihat? Kenapa tak ambil bau? Sebab aku selsema la senoi oi!

Semalam buat blog lagi satu dekat abah. Ni khas untuk para peminat burung. So kalau rasa nak tengok, silakan ke pages ni yer :

http://kelabburungkp.blogspot.com/

Dah la kot. Tak larat nak taip dah. Need some rest.

notakecil : Hingus keluar bak air terjun. Laju dan padu.

No comments: