chapter 20; God created me with love.

03 July 2011

Tajuk ? Takda kot.


Harini aku tak pi sekolah lagi. Semalam kemain teruk demam ni haa. Sampaikan mata aku jadi panas, telinga sebelah kiri tak berapa nak dengar. Mama cakap minum air banyak-banyak, nanti okay la. Yang si batuk ni pulak datang tak kira tempat, benci betul. Dah la dalam rumah ni penuh buah rambutan & durian. Memang mencabar betul hidup dalam rumah ni.

Tapi aku macam tak peduli sangat. Biar aku batuk sampai keluar anak tekak pun takpa, yang penting aku boleh menikmati buah rambutan. Durian aku tak makan sekarang, sebab aku dalam kawalan panadol. Nak mampos makan durian lepastu telan panadol pulak?

Yang sedihnya aku tak boleh pi sekolah lagi. Abah cakap kena cuti dulu, takut menyusahkan kawan-kawan & cikgu kat sekolah kalau aku jadi apa-apa. Tapi esok mungkin aku pi kot, sebab takmau miss apa yang depa semua belajar kan. Trial SPM just around a corner. (╥╥)

*bersin*

Semalam Nanad call aku, dia kata dia dah online balik FB dia. Time nak dekat dengan SPM la online balik pun, sama jugak dengan Cik Nisak, dia pun dah online balik. Tahniah buat mereka. Semakin banyak la kaki like status aku selain kaki-kaki like lain.

Okay lah, tak larat taip dah. Bye. ˘)ε˘ )

No comments: