chapter 20; God created me with love.

06 May 2011

I don't care

Assalammualaikum.

Yeah like always, rating tak pernah nak naik dekat blog aku sekarang. Sedih. Sebab aku tau penulisan aku semakin hari semakin 'sampah'. Aku tau. Budak mentah nak belajar tulis, buat apa nak baca. Okay, aku tak kisah pun.

Apa yang aku tau, tulis apa yang ada dalam hati. Buat apa nak ikut orang. Lantak lah followers aku semakin menurun. Dari 197 ke 195.

Minggu depan exam. Dalam dewan pulak tu. Aku paling malas kena jawab exam dalam dewan sebab apa yang aku buat, orang sekeliling aku akan perhati. Tambahan pulak meja yang aku dapat tu berada di tengah-tengah medan perang.

Lepas exam, kenduri sangat banyak. Orang yang terdekat aku pula tu. Jangan bising lepas ni kalau berat aku naik 4 kali ganda.

Gemuk bertambah gemuk.

No comments: