chapter 20; God created me with love.

01 May 2011

Trip to Perak

Assalammualaikum.

Mood nak update tadi dah takda, tapi aku gagahkan jugak nak update. Baru balik dari Perak. Sebab pi hantar kereta kat along dekat sana. Totally best gila. Waktu pi kena konvoi dengan abah. Aku naik dengan mama, sebab kalau aku naik dengan abah, konfem tak boleh tukar siaran radio yang lain, Sinar ja yang abah tau.



Ni abah. And kereta ni jugak yang along guna dekat sana nanti.


Dah tak tau nak buat apa dalam kereta selain main badminton beregu dengan mama, aku jugak sempat buat camwhore sorang-sorang diri. Ajak mama, tak mama tak mau. Heh, berlagakk. :P

.....

Malam pulak along bawak kami pi Gerbang Malam. Terbaik! Semua barang memang best. Tapi takda pulak yang berkenan. Okay aku mengaku memang ada benda aku dah mark dari jauh, bila pi dekat agak mahal. So tak mampu. How sad! Ohh kebetulan, masa aku cari-cari beg kat satu gerai ni, aku terjumpa dengan blogger favourite aku, Sue Anna Joe. Dia tengah pilih-pilih beg. Malas lah aku nak tegur, kang kacau mood dia pulak nak shopping kan. Ohh, kalau dia baca (lah sangat) "Hai kak sue!" :p




Abah boleh pulak beli kasut baru. Timberland pulak tu. Okay fine jeles sebentar. Lepas tu pi makan malam dekat area dengan rumah along. Tempat tu memang best, tapi satu ja tak best, sebab aku teringin nak makan mee sizzling, tapi dah habis!


Sorry lah, gambar aku jelah kat sini. Malas nak upload yang lain. Hik!

...

Pagi tu macam biasa, kena breakfast kan. Breakfast dekat kedai maple. Best jugak. Paling tak tahan, abah buat lawak macam Oh Yeah! tu. Kami semua gelak teruk lah. Sebab abah tiru gaya "mata ke atas, tangan dibahu". Hahaha. Bukan senang orang yang bernama Roslan Safar tu nak buat gaya tu okay! Priceless moment!


Then pi beli burung murai dekat bandaraya Ipoh. Abah beli dua ekor. Sementara nak tunggu abah yang lama sangat tu, sempat lagi kami berposing maut! (ayat skema sikit)


Okay, lepas hantar along balik rumah, kami terus balik Kedah! Yeay! Home sweet home! So yang tu jelah nak cerita untuk malam ni.


I had a great time with my family today! Priceless moment! ;)

No comments: