chapter 20; God created me with love.

22 April 2011

I want to meet ?

Assalammualaikum.

I want to meet Justin Bieber, and i'm from Malaysia. Okay cukup, untuk intro pun dah buat aku mual. Kalau lebih-lebih mau kena muntah darah.

Tengah aku sedap dengar lagu Katy Perry tadi kan, aku try search Justin Bieber live in Malaysia. Lepas dah tengok video yang rencak, bising gila babi tu, aku tertengok video budak-budak perempuan yang hegeh sangat minat si Justin ni. Terkejut jugak sebab depa ada album si JB ni. Aku? Download lah bro! Hahaha. Depa ni kebanyakkan dari Malaysia la. Aku tengok, aku rasa macam nak makan sesuatu yang merbahaya. Cause what?! Tengok sendiri!

Komen untuk yang ni, aku rasa macam nak tumbuk PC aku sampai hancur.
Masa yang dia ambil untuk belek buku tu, masa aku tumbuk PC aku ni.
And lastly, aku pun tak tau motif dia tunjuk DSLR tu, lepas tu gelak.
WTF yo!


Yang ni pulak aku rasa macam nak nangis. Kesian, nak sangat jumpa si Justin tu.


Hahahaha, by the way, aku tak kisah pun depa nak buat video macam ni pun. Teruskan mimpi indah kamu semua untuk jumpa si Justin Bieber tu ye? Teheeeeeeeeeeeeeeeee. Ah, lagi satu cuba tekan sini, mesti korang semua terpikat. (klik


I love Justin Bieber so damn much *mata keatas, tangan dibahu by Atyn Roslan!

No comments: