chapter 20; God created me with love.

24 April 2011

Permulaan

Assalammualaikum.

Dah lewat malam pun aku masih nak blogging. Terkejut jugak bila Imam Muda Asyraf reply tweet dia dengan aku. Terharu weh, orang yang aku suka reply tweet. Korang ado? Hikhikhik.

Tadi ada ceramah pasal keyakinan diri kat sekolah. Memang terbaik. Bila balik tu, aku balik dengan penuh keberanian & keyakinan (eh eh, bukan sama ka?). Tehehehe.

Selalunya aku lupa perkara wajib yang aku kena buat setiap hari tu. Lima tu. Tapi harini tanpa disuruh, aku pi ambil sendiri air sembahyang, aku solat seikhlas hati. Satu harapan aku, aku nak kekalkan benda wajib ni. Dah lama dah gelong. Sekarang ni dah April, aku rasa aku tak terlewat lagi. Baru nak mula la weh! Tehehehe.

Esok kalau boleh aku nak bangun awal. Cabar diri ni. Bangun Subuh, lawan dengan si iblis yang keji tu. Aku yakin aku boleh.

P/s ; Rasa nak update blog lagi masa Subuh esok. InshaAllah ;)

Tolong ingatkan aku by Atyn Roslan. =p

No comments: