chapter 20; God created me with love.

01 March 2011

Aku jaga sebaik mungkin.. tapi...

Assalammualaikum.

Orang beri, aku sedia menerima. Walaupun kata-kata manis atau kata-kata kuat dari film Laskar Pelangi " Ingat, hiduplah untuk memberi sebanyak-banyaknya, bukan untuk menerima sebanyak-banyaknya ". Tapi kalau orang bagi sesuatu kat kau pun, kau rembat habis mantap kan. Persetankan saja semua quotes ni. Rezeki jangan ditolak, mampos jangan dicari.

Orang bagi lagi, kali ni ada sedikit mengungkit, apa aku kisah? Janji aku dapat. Bila dah dapat, aku cuba jaga benda ni sebaik mungkin. Aku belai dengan penuh kelembutan, kasih-sayang, kalau boleh tiap-tiap hari nak peluk cium, tapi tak berdaya.

Rezeki Allah bagi tapi aku tak jaga elok-elok. Aku ni jenis yang kasar. Habis hancur semua. Impian aku nak jaga benda ni. Takpa, kalau ada rezeki lagi, aku nak lagi benda ni.

Maafkan adik, along. Seluar RM 28.90 colour coklat tu terkoyak. Along pun tau adik sayang sangat kat seluar tu. Tapi, sebatang paku telah merosakkan masa depan seluar ni. Adik tak terdaya. Tolong maafkan adik. Nanti dapat gaji kita cuba sekali lagi.

Seluaq koyak DERRR!

Kbye!

No comments: