chapter 20; God created me with love.

28 February 2011

Henset aku pun jadi hal?

Assalammualaikum.

Aku pakai phone murah. Murah gila. Tapi bagi aku memang terbaik la. Siap ada torchlight lagi tau. BeriBeri kau ada ke? Phone aku siap ada game ular lagi. Tapi sangat chilaka bila aku dapat score paling tinggi pun 780. Sapa yang biasa score 2253 memang hebat habis. Nak saja aku minta sign dekat telinga.

Tadi masa aku tunggu kawan aku datang, aku sempat bermain game ular tu. Konon nak fight gamer yang boleh score 2253 tu, jadikan 2254. Tengok, sapa cekap lagi kan? Tengah aku main, ada budak-budak dok main lari-lari kot (baca : aci ligan). Sorang budak berhenti depan aku bertanya :

Kak tyn pakai henset murah ka?

Sleeerrrppp! Tersentak aku dibuatnya. Kesian budak tu, takda hobi lain dah kot tiba-tiba nak tanya benda merapu macam tu. Aku terus keluarkan BeriBeri aku. Tengah keluarkan BB aku tu kan, ada suara orang memanggil-manggil menyeru aku bangun dari tidur.

Ceh, mimpi rupanya. Chilakak lagi sekali. Apa hal aku boleh mimpi phone yang tak berapa nak penting sangat tu ha? Tapi apa yang aku boleh jamin, phone aku memang ada torchlight dengan game ular sekali. Bagi aku, awesome gila okay?!

Kbye!

2 comments:

HONEY madu said...

i like! =)

Atyn Roslan said...

i like it too! terima kasih darling!