chapter 20; God created me with love.

25 February 2011

Hello Blog Title Baru!

Assalammualaikum.

Bantal Busuk. Cewah, taknak kalah kau. Takda tiru sapa-sapa. Terasa nak sangat letak nama tu. Sebab aku sure, semua orang ada bantal busuk. Aku pun ada. Usia bantal busuk aku dah mencecah 15 tahun. Sure betui. Kalau tak percaya, tanya babysitter aku. Sebab dia yang buatkan bantal tu untuk aku. Semakin lama, semakin sedap bau dia. Macam arak pulak kan? Hahahaha.

And for your information, aku dah jadi addict la dengan benda tu. Aku selalu fikir, kalau terjadi apa-apa yang mencemaskan, benda pertama yang aku patut dan harus selamatkan ialah bantal busuk la. Yelah, nanti macam mana aku nak tidur nyenyak kalau takda bantal tu?

Aku heran la kenapa orang patut terkejut dengan adanya bantal busuk? Alah, macam lah awak-awak tu tak pernah ada bantal busuk. Wek!

So, aku rasa bantal busuk ni perkara biasa. Jadi tak payah dok mengejek nye PUNNN *ahcai* orang yg ada bantal busuk ni. Hak aku, biarlah!

Kbye!

No comments: