chapter 20; God created me with love.

04 February 2011

Holiday versi Kedah.

Assalammualaikum!
Edisi Pertama : 

dengan along. tengok kaki aku, heqot!

dengan abang Zairi. Kupas buah kelapa sampai sakit tangan! 


Sorry pakcik, saya ambik paddy ni balik tanam dekat rumah



Tu ulaq hat kaler orange. Takut betui. Besaq gila. 

Adik beradikkan


Real candid!


HAAAAAAAA. Dah puas dah kot tengok gambaq? Mai nak cerita sat! Boleh dak? Cer cerita.. Cer cerita!

First day kami pi melawat Lai Huat Garden. Mula-mula jalan macam "Takda apa pun! Tak best!". Tapi makin lama berjalan, makin best. Aku yang dianugerahkan pangkat jurugambar tak berapa nak cekap, ambik gambar punya banyak. Dekat 300 lebih kot. PUAS!

Dekat garden tu orang tak berapa nak ramai. So, rasa puas gila jalan tanpa perlu bersegan-silu dengan orang. Nak jalan kaki terpacak ke atas pun boleh weh. Tempat tu sunyi lah jugak. Bagi kekapel tu boleh sangat pergi, ingat! "Boleh pandang2, jangan peygang2!"

Lepas tu pi sawah paddy. Punya lah susah cari view yang best, last-last jumpa jugak. Apa lagi, berjimba lah kami ni kan. Memang best gilaaaa weyyyyyyyyyy.


Edisi kedua :





Lagi-lagi gambaq ada kat facebook noh? Pandai lah kau cari nanti. Malas nak upload banyak-banyak. So, aku ada banyak gila kerja sekolah. Satu pun tak sentuh lagi. Jahanam betul.

Kbye!

  • Gambar hanya untuk tatapan, bukan santapan.
  • Hak milik persendirian
  • Tiada kena mengena antara hantu atau jembalang
  • Sebarang copypigs sangat tidak dialu-alukan
  • Saya sangat enjoy masa-masa manis Tuhan beri kepada saya

No comments: