chapter 20; God created me with love.

02 February 2011

Sijil Pelajaran Malaysia 2011

Assalammualaikum.

Sekarang masa nak pecut. Tak boleh 'lari' pelan-pelan. Masa ni nak enjoy pun dalam 'pelarian' aku. Serius dalam berseronok.

Sijil Pelajaran Malaysia 2011 untuk budak-budak 1994.

Takda niat aku nak bezakan budak pandai dengan kurang pandai. Yang pandai tu sememangnya satu anugerah pinjaman daripada Allah. Dan untuk yang kurang pandai, itu satu kebaikkan dalam diri masing-masing. Setiap ciptaan-Nya ada sebab tersendiri. Otak tak perlu dipaksa, cuma perlu diasah.

Berkias sungguh ayat aku kan?

Cuma nak kata kat sini, tahun ni nak belajar habis-habisan. Tahun ni jugak nak enjoy habis-habisan. JAdi, paham lah kot ye ayat aku ni?

Aku tau, sangat annoying!

Okay bye!

1 comment:

HONEY bee said...

good luck my dear! :)