chapter 20; God created me with love.

06 February 2011

Sangat malas nak berblog walking

Assalammualaikum.

Sorry guys, lama gila takda kat shoutbox korang, nama Atyn says Hello! kan? Bukan apa, aku cuma datang mood atau angin gila menyatakan aku betul-betul malas nak blog walking. Banyak kerja maa. Mana sempat! Nanti bila aku dah free ibarat layang-layang terputus tali, aku blog-walking sampai lebam okay?

* Bajet macam aku artis pulak, semua menunggu kedatangan aku* Muahahahaha!

Cuti ni banyak gila masa terluang terisi. Memang best la. Pi jalan-jalan, photoshoot sana-sini. Sumpah puas aku dapat pegang DLSR. Tapi tak puas lagi sebab bukan yang aku. Sabar jelah atyn oii, ada duit nanti beli sendiri okay?

Okay, muka aku tak elok gila masa ni. Mana larat tahan panas weh. Apa-apa pun Istana Kuning memang best view dia. 


Ni kat tasik. Tengok along, mengada ja muka. Lapar kaki, mungkin? Hahahahaha!

Malas nak cerita banyak. Nak tengok gambar lagi, aku aku upload ye? ;)

Kbye!

No comments: