chapter 20; God created me with love.

17 December 2010

Mengarut tahap pelahap

HELL-O

Otak aku kosong betul. Kosong sangat-sangat. Kalau boleh otak ni dicucuk masuk dalam pc aku, boleh aku tau dah tinggal berapa MB lagi, mungkin 0%.

Dah taktau nak update apa. Seronok ja tengok blogger-blogger lain buat entry baru. Semua yang ada 'isi'. Aku? Tinggal tulang ja kot. Demam dah okey, cuma sakit tekak masih membunuh aku secara halus. Dem.

Ohh lupa nak bagitau, aku dah menyingle kembali. Fuhh, beban yg amat berat aku pikul selama 4 hari kot, dah aku lepaskan. Bukan aku tak mau ber'kawan', tapi sekarang ni cinta dah tak memainkan peranan buat aku.

Lagi beberapa jam nak masuk sekolah balik. Tahun terakhir. Sedih sangat nak tinggal sekolah tu. Tapi hati keras ni nak jugak suruh masa dicepatkan supaya tak perlu lagi meng'iron' baju sekolah. Yang tu saja alasan aku betul-betul fed-up nak pergi sekolah, iron baju.

Adala member Facebook update status "Boleh tak skipkan tahun 2011, terus ke 2012?"  Aku pun nak macam tu. Aku rasa tanggal 31.12.2010, aku nak makan ubat tidur yg paling kuat. Tanggal 31.12.2011, aku nak bangun semula. Boleh tak?

Okay bye.

No comments: