chapter 20; God created me with love.

20 December 2010

Jawab tag dari Luqman Zulkifli..

HELL-O


Apakah benda penting dalam hidup korang ??
-Family aku.


Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri ??
-Popcorn sebab tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah!!


Dimana tempat korang nak langsungkan dan tema perkahwinan nanti ??
-Inshaallah kalau takda halangan, nak buat kat rumah. Cewahh~ Haha

Adakah korang sedang bercinta ??
-Tidak sama sekali.

Berapa lamakah anda akan mencintai kekasih korang ??
-Apa punya soalan bodoh ni?

Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang ??
-Dalam mimpi. Kah3.

Novel/buku/majalah terakhir korang beli ??
-Buku rujukan Sejarah kot.

Apakah nama penuh ??
-Noorul Affaten Bt. Roslan

Antara Mak/Ayah korang , mana yang paling mesra ??
-Dua dua aku mesra.

Adakah korang basuh sendiri ??
-Basuh apa? Yes, aku basuh punggung sendiri. :)

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi ??
-Makkah.

Beritahu orang yang kamu tag ??
- Tak pun. For what?!

5 benda yang korang sayang dalam hidup.
-Family
-Duit
-Kawan
-Pc/internet
-Keyboard/gitar

5 lagu yang korang selalu dengar ??
-Disaat aku mencintaimu
-Cintailah aku sepenuh hati
-Just so you know
-Rapuh
-Hanya ingin kau tahu

7 blogger korang nak tag ??
-Kamu
-You
-Dia
-Mereka
-Awak
-He
-She

No comments: