chapter 20; God created me with love.

30 December 2010

Malu betul : Kenangan 2010

Assalammualaikum.

Aku dapat tag dari Ryn. Terima kasih sebab bagi. Aku yang mulanya malas gila nak buat, aku buat juga sebab nak jaga hati kawan. Iye dok? Hehehe.



So, tuan blog yang anjurkan tag ni, Pendekar Berkuda, so kalau korang yang nak join, klik je okay? Aku dengar ada hadiah. Tapi aku buat entry ni bukan sebab hadiah. Aku buat sebab aku nak je. Takda paksaan okay?

Malu betul : Kenangan 2010

Aku tak berapa nak ada kenangan memalukan ni. Kalau ada pun aku dah published kat blog dah. So, aku takda cerita nak buat pasal MALUNYA SAYA ni. So, aku kebas entry lama. Harap pencipta entry ni tak marah, aku takda idea weh! Maaf ye.

So, this is it. Baca lah ok. Klik sini!

Dua orang aku kena tag ialah : Fira  & Mya. Heee!

Okay bye!

No comments: