chapter 20; God created me with love.

14 December 2010

Cousin's engagement

HELL-O

Kelmarin aku dah update status dekat Twitter pasal aku kena jadi photographer terkejut untuk majlis pertunangan sepupu aku. Sumpah weh, aku penat gila kot walaupun guna kamera murah. Aku ulang, kamera murah.

Walaupun aku cuma gunakan camera digital, depa tetap berkeras jugak nak aku jadi photographer depa. Tanpa rasa masin atau manis, aku terima jela job tu (cewah, buat macam dah kerja kan). Hahahaha.

Dari pukul 12.30pm sampai 4.30pm non-stop aku ambik gambar. Dari majlis tak mula lagi, sampai habis aku dok kat rumah tu. Balik je aku terus transfer masok pc dan terus edit.



Cousin saya


Ni sikit je. Kat Facebook banyak lagi. Tu je kot untuk harini. Aku penat sangat weh. Sakit tulang belakang aku. Kah3. Tadi abah beli Cd, so aku buat lah video untuk picture-picture ni dengan seikhlas hati. Terima kasih.

Okay bye. 

No comments: