chapter 20; God created me with love.

13 August 2010

Terawih memang terbaik

tadi pi terawih dengan along. betui, entry ni takda nak tunjuk baik. aku cuma nak rungkaikan sikit ragam manusia bila pi surau @ masjid utk menunaikan solat tersebut. cewah ayat..

aku pi agak lewat la, dalam duk kalut nak sarung kain sembahyang, mata aku terpandang sorang budak perempuan ni, dia dah mula sembahyang tapi mata dia liaq tengok aku kalut sarung kain.

lagi satu. budak-budak bukan main ramai dalam surau tu tadi. bagus la kan, mau jugak depa sembahyang. yg paling buat aku kagum, bila imam dah habis bacakan surah al-fatihah, suara budak-budak tu yg paling kuat ameenkan. bangga sungguh mak bapak dorang.

best lah bab-bab cerita pasai ramadan ni kan. nanti nak post cerita kat bazaar pulak eh. tak dapat peluang lagi nak pi. sedih betui..

No comments: