chapter 20; God created me with love.

13 August 2010

Tadak perasaan dah weh!

heloh heloh. hat ni aku nak luahkan perasaan. memuncak lama dah, kali ni ja kot dia nak keluaq. hahaha.

awat taktau aku tengok budak-budak sebaya aku, dok gedik gila cari awek/bf. gatai sungguh la. macam budak kelas aku la kan, tak padan dengan nerd, muka memang tak payah cakap la kan, muka sah-sah hat dok lapaq penyepak serah kat dia la, awek keliling pinggang. hang sebut ja minah mana, semua dia kenai, semua hat dia besa bawak keluaq. tapi hat yg sedih sangat tu, bila mak mai ambik balik sekolah, jangan kata awek, angelina jolie lalu depan dia pun dia buat taktau ja. punya takot kena dengan mak.

manusia ni lawak betui la. betui aku cakap, entry ni aku nak bagi pendapat aku ja la kan, yang aku lebih suka kawan dengan orang lebih tua dari aku. tengok kat facebook aku, ramai orang dewasa dari remaja sama aku. sebab depa matured. aku tak suka la hat jenih dok IM aku dok buat ayat cintan. aduii, dahla sama umoq, sah-sah spenda mak dok beli lagi.

haa puaih aih, kedah pekat teqok entry hat ni. lantak pi aku la..

4 comments:

MOFASAD said...

wah~

marahnya adik nie~

hahah

>>______<<

atynroslan said...

haha. geram cik abg oii.

shada | wentz said...

haha! nice! :DD

atynroslan said...

haha. shada , gerammm enn