chapter 20; God created me with love.

25 June 2010

Kenangan Baby

Sorry semua, aku nak buat lagi entry pasal baby. Tadi masa tengok tv dengan abah, mata aku terpandang something bawah meja. Tiba tiba rasa sebak. Aku terpandang bola tennis yang baby selalu kejar bila aku baling. Ya Allah... Aku dah tak tahan airmata. Aku takmau abah sedar yang aku nangis, aku terus pi kat kubuq dia. Kat situ aku nangis sepuas puasnya.

Masa aku bersama dengan dia memang terasa sekejap sangat. Tak palah, takdir kan. Masa aku bela dia, memang aku tak boleh berhenti keluarkan dia dari otak aku. Nak saja aku dengan dia. Dan aku pernah cakap kat along yg aku bagi lagu Daus - Kenapa kat baby. Sebab antara lirik dia kena dengan aku.. :

 katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepinggin tuk bersama denganmu, 
katakan kenapa ?

Tapi sekarang dah berubah. Lagu tema antara aku dengan baby pun dah tukar dengan lagu Jamal Abdillah, Disudut Kamar Hatiku. 

Sepi dunia didalam riuh rndahnya,
pedih jiwaku tanggung derita,
patah hatiku kesalnya tiada terhingga,
kau satu dalam berjuta..
-
sekadar coretan buat kenangan,
cerita kita disini kuabadikan
tinggi harapan semoga diketemukan
dialam impian syurga idaman.

Rindu sangat kat baby.. 

No comments: