chapter 20; God created me with love.

28 January 2014

i miss us

i really had a good vibes with my friends. alhamdulillah im not the person yg tak suka berkawan plus i love to meet a new peoples.

malam ni aku rindu kenangan aku. kenangan dengan kawan2 aku. how fast time flies. its been a long time since i left that school & we didnt have a chance to gather together, yet.

pardon my english. kuikui.

malam ni terasa nak dengaq lagu ipang, sahabat kecil. rasa sebak dan dan mai sebab rindu laskar pelangi. one of my favorite indonesia films. yg akan buat airmata tertumpah jugak kalau tengok. aku ingat lagi dok layan movie ni waktu balik sekolah dulu sebab astro kan suka ulang. hehe

aku rindu 2 orang manusia ni & luckily im gonna spend my time with them real soon. tak sabaq ok.

dah tatau nak taip apa sebab tetiba takdak mood. ahahahahaha. take care guys. and happy holidays! xo

No comments: