chapter 20; God created me with love.

26 March 2013

Quick update x

Assalammualaikum.

Aku pun taktau dari mana aku dapat kekuatan untuk update blog pada masa yg sama aku tengah mengantuk ni. Thanks Allah.

Aku malas gila nak cari kerja sekarang ni. Sebab pernah sewaktu ketika aku cari kerja banyak gila & pi interview yg boleh dikatakan dalam seminggu, 3 interview aku pernah pi. Tak gila ka? Aku dah hilang rasa nervous, rasa malu nak jumpa orang sebab interview.

Okay stop with that crap.

Sekarang ni bila aku buka mudah.my terus ke jobs & waktu tu jugak rasa macam nak mampus cari kerja lepas tu tak memasal marah diri sendiri, aku bilang "awat hang duk buka natang ni atyn sedangkan hang kan takmau kerja buat masa sekarang?"

Tak dapat jawapan tu & aku masih teruskan kehidupan aku seperti biasa.

Kadang2 rasa malu jugak sebab tak pi mana, terperap dalam rumah ja tapi aku taklah stress sangat sebab aku dah apply UPU & memang kalau ada rezeki aku nak sangat sambung belajaq, grads & cari kerja yg boleh menjamin kehidupan sendiri & keluarga.

Keluarga penting dulu apa apa hal pun. Letak depa number satu, aku number dua pun takpa.

So yeah may April will be a lucky month for me, insha Allah. Allah knows best. Good luck dear self. x

No comments: