chapter 20; God created me with love.

31 January 2013

A few days to go!!!!!!!

Assalammualaikum.

How ya doing? Great? Me just doing so fine.

Kira kira dengan mama tadi minggu depan kenduri along and i was like "whut the heck....? ingatkan minggu depan lagi sekali. awat cepat sangat? time flies so fast" 

Fuck betei kalau hang tak sedaq yg masa semakin cepat & hang pulak pesen duk terpinga-pinga taktau apa hat jadi. Suck. Boleh pi gantung diri sendiri dah lol wtheck.

Baju, shawl, spenda semua dah siap sedia dah, duk teratoq elok ja. Yang takdak lani cuma kasut. Nak cari kasut serupa nak cari contact lens dalam belukaq. Faking. Aku pulak pesen susah nak suka kasut sebab aku jarang beli kasut. Keluaq pun seqelum(pakai) flip flops ja malas dah aih aku nak bertumit tinggi segala natang ni.


Semakin nak dekat dengan kenduri ah aku macam letih ja. Asyik nak tidoq awai. Baguih aa tidoq awai, bangun awai boleh sembahyang subuh & keluaq pi luaq ambik udara nyaman.

Selalunya pepagi lagi aku dah terpacak kat kedai kak nora, jiran yg duk niaga nasik lemak kat lorong masuk rumah aku. Takyah cerita sedap ka dak, tengok aku taip "pepagi" means setiap pagi. Ya nampak macam takda kena mengena sebab memang takda kena ngena pun.

Babi apa duk rasa lama ja menaip ni. "Stop atyn stop. Pi tidoq kaih atyn oi. Mata hang tu kuyu dah tu." kata aku padu ke dalam hati lalu menusuk otakku.

Ya. Bye. xxx

No comments: