chapter 20; God created me with love.

07 December 2012

Craps

Assalammualaikum.

Bangun pagi, sambung tidoq kat ruang tamu, around 10 am abah balik, makan nasik lemak, sapu sampah rumah, then bebudak kecik which is my jiran's anak datang rumah layan game or tv sampai petang siap having a lunch with me then buat macam rumah ni ada share dengan depa senang keluar masuk and for your information, i dont give a fuck sebab aku tau depa masih kecil & dalam rumah depa takda apa yg aku ada.

Haih paham?

Never mind. Hopefully you all can understand that sebab aku meluat sebenaqnya nak cerita terperinci macamlah orang bagi award pun dekat blog aku, pergi mampus.

Seronok jugak kalau boleh lepaskan apa yg terpendam ni dengan tulis segala carutan.

Menyampah? Ahhh kisah pulak aku. Go die. This is my space & I don't force you to read this. Understand? Good.

So yeah this is my currently fcuking life right now. A little bit bored but I still love it.

Sewing class? Yeah i'm enjoying my holidays right now, phew~

Waiting for any jobs to 'calling' me.

Dear money,

I'M EXIST RIGHT HERE. PLEASE NOTICE ME. I REALLY NEEDS YOU!!!! 

Sincerely, me!

Just ignore my language, cara percakapan, carutan & lain lain.

Idgaf. Note that.

Till then! xx


No comments: