chapter 20; God created me with love.

09 October 2012

Random Preparation

Assalammualaikum.

 Hey there y’pa. Its October already, my month.

 As you guys knows, I’m not a clerk anymore. There’s many reason why I resigned, no need to know la kan, kala nak tau silalah pergi panjat pokok rambutan lepas tu bagi dekat aku k? Hihihi lawak hambiaq.

 Sekarang ni tengah buat preparation untuk wedding along. Even lambat lagi tapi apa salahnya buat persediaan sekarang. Sediakan nasik sebelum lunch. Lulz.

 Kadang-kadang bila fikr apa yg aku & family nak hadapi untuk majlis tu nanti sangatlah menyeronokkan. You know, macam family & kawan-kawan boleh berkumpul sekali. Meriah. InshaAllah. Me can’t wait for that, for sure.

 Aku dah list dah sapa aku nak jemput nanti. Alah, nanti dah nak dekat dengan majlis, dapatlah seruan-seruan aku ye? Tunggu.

Majlis kahwin along nanti inshaAllah buat dekat Dewan Jitra. Hehehe i'm happy much. You know why? Kalau buat dekat rumah, aku jugak kena kemas itu kemas ini.

Yeah i'm not good at blogging dah kot. Zzzz bosan gila baca blog aku. Pi baca blog orang lain lah pulak. Hihihihi. Sorry.

Okay, im going to sleep. Take care. xxx

No comments: