chapter 20; God created me with love.

25 July 2012

Happy farting. Eh, fasting.

Assalammualaikum.

Dah masuk hari kelima kita umat Islam berpuasa. And guess what? Aku masih takda mood untuk update blog walaupun 15 minit yg lalu mood ni kemain beria nak update. Bila dah duduk depan pc ni aku takmo pulak update.

Tak mensyukuri nikmat Tuhan betul. Jejiran aku punyalah nak taip pakai keyboard ni tapi tak dapat kesempatan, aku yg boleh taip ni taknak taip. Shame on me. Eh tetiba..

Lupakan pasal perenggan kedua. Aku rasa macam lifeless perenggan tu. Ganjil..

Kelmarin dulu memang badan aku macam shut down gila (eh?), I mean, sakit lah. Macam pc rosak gittew. Memang aku tak online. Online pun guna phone. Sedih. Dahla baru start berpuasa dah buat perangai perut ni. Haip haip.

So alhamdulilah thank you Allah, all praises goes to You. Aku dah sihat hari ni. Dah boleh berpuasa semula. Aku syak aku silap makan. Sama ada aku makan ayam bakar tu yg buatkan aku jadi macam ni. Apa-apa jelah. Tak penting pun semua tu, janji aku dah sihat.

Sebenarnya, penting jugak. Lepas ni aku kena berhati-hati dlm memilih makanan utk berbuka.

Lagi satu tips kalau nak berbuka, jangan makan terlampau banyak dalam tempoh masa yg cepat. Terkejut monkey perut awak tu tau. Ahakssss. Tu pasal lepas berbuka perut kita macam ada masalah. Lepas tu baru nak kalut cari E-no halia apabenda la. Hehehehew dah awak tu makan tak control ada hati nak cari e-no segala. Eh aku ni tetiba nak angin. Ahak!!

So that's all aku nak taip. Otak jem bakhiang. Taktau nak taip apabenda dah weh. Hahahaha

Salam. Bye. Selamat berpuasa!

No comments: