chapter 20; God created me with love.

17 July 2012

Are you excited?

Assalammualaikum.

Salam sejahtera. Kihkih formal sangat. Apa khabar anda semua? Sihat? Haaa ni nak update blog ni. *rampas keyboard* Eh.

Sepanjang/sekepermegian aku tak update blog ni, aku sihat saja. Tak jadi apa pun. Cuma tengah seronok menjalani kehidupan sebagai tukang jahit. Hehehehe.

14 haribulan haritu semua bebudak balik dah dari PLKN. Man pun dah balik. Rindu sangat. Bila nak berkumpul sekali aku tak pasti. Never mind.

Sejak-sejak masa aku banyak terluang dekat rumah, aku selalu jugak bergaul dengan jejiran aku. At least aku mengeratkan silaturahim. So nak mengeratkan lagi silaturahim yg dah erat ni, abah ajak anak-anak jiran aku yg tak pernah ke swimming pool, pi ber-swimming sampai lupa diri. Alhamdulilah nasib depa tak lupa diri. Hehehehe lawak hambar. K.

So, aku malas nak cerita panjang. Lagipun sekarang ni dah lewat, abah pulak baru warning aku suruh bangun awal esok sebab nak ke tempat belajar tu. Hahahah.

















Kami seronok! Hahahah okay bye. Nak tidur dah.

*Counting days till Ramadan Al-Mubarak! Cant wait ah? Me too!

Btw, for those yg gilakan The Walking Dead, kita dah boleh tengok season 3 which mean season finale on this October! Yay!

So, here the trailer!



Take care! Salam! 

No comments: