chapter 20; God created me with love.

17 March 2012

Muktamad

Assalammualaikum.

Haritu aku ada buat entry pasal aku nak berhenti kerja. Tapi lepas fikir-fikir balik aku nak sambung kerja sebab nak cari duit lagi.

Tadi masa abah hantar aku, abah ada cakap yang hantar aku ke tempat kerja agak annoying sebab abah kena balik rumah ambik aku dalam pukul 10.30am. Kesian pulak aku dengar rintihan abah kan.

So aku fikir punya fikir aku nak bagitau bos yang aku nak resign hari Isnin ni. Isnin ni aku last.

By the way, badan aku habis sakit sebab kerja kat situ. Angkat benda berat bakhangggggg. Ingat kerja kedai buku senang ka? Susah kot.

Biaq ah, aku tak larat nak pikiaq pasai hati orang. Hati aku bukan orang tau pun kan?

Lepas aku bagitau bos tu, bos perempuan macam berangin sikit dengan aku. Dia macam meluat gila nak tengok muka aku. Aku boleh tengok semua tu.

Biaq ah.

Semoga orang yg ganti aku tu boleh buat semua kerja yg aku buat selama ni.

Pesanan buat pekerja baru walaupun aku tau pekerja baru tu bukan nak baca blog aku pun,

          Dear pekerja baru, makan tu bagi banyak sikit supaya ada tenaga bila nak buat kerja. Tabahkan hati bila layan customer. Tidur bagi cukup. Minum susu supaya tak bagi tulang jadi rapuh k. Hahahaha. That's all.

Bye!

Oh sementara tu, pasal relationship aku dengan Nasri Yik dekat facebook tu fake semata-mata. Dia jiran aku dari kecik sampai sekarang.

God bless. xoxo

No comments: