chapter 20; God created me with love.

01 February 2012

Soalan Maut

"Ye kak, cari apa?"

Muka si 'kak' tu buat muka tak tau. Muka yang nak sangat tangan aku menapak dekat muka dia. Muka buat-buat tak dengar aku tanya apa.

Aku terus ikut dia sampai 2 kali dia tawaf dalam kedai buku tu. Last baru tanya aku, "dekat mana kertas A3?".

Aku memang nak sepak tapi aku tahan.

Tadi aku tanya soalan first tadi hang takmau jawab. Buat sombong. Lepas tak dapat apa yang dicari tu boleh buat muka GRO datang bertanya dengan aku. Memang faking la perempuan macam hang ni, bitch. Middle finger for you. Nahhhhhhhh nah! Fak.

Penat tau dak jalan tawaf 2 kali dalam kedai. Memang la kerja, tapi at least jangan mendera.

---

"Guna baucar eh kak/abang?"

"A'ah baucar. Tak tau nak beli apa ni.. (sambil sengeh malu) "

Neraka. Baucar tu neraka. Tak tau la berapa kali lagi aku nak pusing kedai tu ikut geng student yang dari rumah tak reti nak list barang apa yang nak dibeli. Nama student tapi stupid. Geram pulak aku. 

---

Tak kurang hebatnya bila student yang memang dah sah-sah umurnya lebih dewasa dari aku, panggil aku "kak". 

This is so heart abuse. Celaka muhh. Muka aku tua sangat ka? Agak ah siol!



No comments: