chapter 20; God created me with love.

01 December 2011

Mai nak hingaqqqq. Haaaaaa tudia.

Assalammualaikum.

Aku bukannya hipster sangat sampai semua orang nak add dekat facebook kan? Yang ada pun hat add aku semua hat tak berjenis. Sorry to say la kalau ada hat terbaca benda ni and at the same time dok tunggu untuk di-confirm kan friend request nya. Tak bermaksud pun. Laaaa teriak ka? Isk, toksah dok gatai nak teriak la, aku sihirkan hang satgi kot! Dah dah, lap ayaqmata, haee aku tak approve pun nak teriak.

Okayyyyyy intro macam bajet rettis gila babi! Bhahahaha.

Rettis pun taktau ka? Aiyo, rettis tu short-form untuk artis. Artis kan sibuk memanjang. Orang follow kat twitter, lepastu mentionkan nama dia (baca: rettis) sebab nak tanyakan khabar tapi haram tak balas. Lebih kurang macam tu lah. Lepas tu aku terus un-follow. Bajet sangat ekau. Cis.

Aku bukan taknak approve. Kalau ikutkan hati aku nak saja berkawan dengan semua. Tapi yang add aku ntah datang dari mana. Yang takda mutual friend pun ada. Jenis buh gambaq rusa, bunga, ahli gusti, kereta sport, teddy bear. Macam mana aku nak approve? Mana tau satgi ada stalker datang mengenjek. (tetiba)

Aku tak kisah kalau sesapa kawan aku yang tak hensem, yang tak lawa datang add. Even muka macam enjin motor bot pun aku approve tapi at-least buat pembuka kata. Dekat facebook bukan takda note kecil masa nak add tu kan? Ada kan? Haaaa dahtu pandai-pandai guna la.

Cakap la "I come from there.." Sambil tunjuk rumah usang tak berpenghuni selama 71 tahun (pun boleh). Bhaha. Okay semakin lama semakin mengarut. Pftt.

So kalau nak add boleh. Tapi ntahla, aku malas nak approve. Bhahahahaha.

So buat apa aku update natang ni?

Fcuk the what?!

xoxo atyn

No comments: